Re[2]: lug-bg: SirCam ....blaaaaaghhhh!!! sux!

  • Subject: Re[2]: lug-bg: SirCam ....blaaaaaghhhh!!! sux!
  • From: moni@xxxxxxxx (Simeon Vlahov)
  • Date: Thu, 9 Aug 2001 12:14:25 +0300

Hello Teodor,

Thursday, August 09, 2001, 11:51:30 AM, you wrote:

Teodor> Simeon Vlahov wrote:

Teodor> ... a da se pohvalq... Pri nas virusa razprati  excel faila s  danni za hostvanite
Teodor> domaini   ( imena na abonati, kontakti, ime na domaina, USERNAME I PAROLA ... ... i
Teodor> dr)
Teodor>  ama taka e, kato ne davat da slozha antivirusna na mail servera...

Teodor> da sa zhivi glupacite! Ot tiah i za tiah zhiveem i nie...

Teodor> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
Teodor> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

po tozi povod moga da kazha bravo na bol: (ama samo po tozi povod :)))