Re: lug-bg: TNT2 - help

  • Subject: Re: lug-bg: TNT2 - help
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Tue, 14 Aug 2001 12:13:59 +0200

Zdravei,

Ne moga da ti pomogna osobeno, poneje
nikoga ne sam imal problemi s draiverite
na nVidia - t.e. te vinagi sa si varviali.

TNT2 s draiveri ot nVidia varvi prekrasno na
Mandrake 8.0,  vzet kakto se kazva napravo ot kutiata.
Tux usmihnato si se parzalia po korem.

Proveri dali niakoia biblioteka ne se podvizava
pod edno i sashto ime v dve razlichni
direktorii. Mandrake imat navika da smeniat
mestata na koito se slagat bibliotekite.
Kato instaliram Mesa ot arhiv mnogo chesto
mi se poiaviavat biblioteki v /usr/lib,
koito dublirat imena ot /usr/X11R6lib.
V zavisimost ot opciite pri vruzvane,
niakoi programi moje da zarediat greshna
biblioteka. Na men mi se e sluchvalo.

Probvai sas "src" paketite na draiverite.
Edna vazmojna prichina e da se e oburkala neshto glibc-to.

Predpolgam che imash "Load glx" v
/etc/X11/XFree86-4 (samo da te podsetia).
Za vseki sluchai si proveri dnevnika ("log" faila)
dali se e zaredila kato horata.

Svetoslav

PS:  Zabeliazah che v
poslednite distribucii na XFree
lipsvat failove  koito po-rano sashtestvuvaha, kato
libX11.so, koeto da bude vruzka kam libX11.so.6.
Taka edna ot programite pisani ot men
koiato vruzvah s opciata "-l X11", ne mojeshe da trugne.
No tova e edin savsem drug problem.