lug-bg: vuztanovqvane na filove

  • Subject: lug-bg: vuztanovqvane na filove
  • From: dobber@xxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Wed, 15 Aug 2001 10:00:54 +0300 (EEST)

zdraveite lug-bg predpolagam che tozi vupros e zadavan mnogo puti v lista
i se nadqvam che ne se surdite che az shte vi pitam sushtoto. pri
preinstalacia na linux zabelqzax che v partition tablicata izobshto nqma
linux swap partition. imashe za smetka na tova edin golqm dql Free Space
koito idealno mi pasna za nujdite na swap-a i taka i go napravix. no sled
instalaciata se razbra che vsichki filove v edin ot DOS partitionite sa se
zatrili. nqkoi moje li da mi obqsni zashto. osven tova moje li nqkoi da mi
kaje kak se vuztanovqvat filove na FAT16 i otkade da vzema programata
koqto mi e nujna?

tova e tablicata mi v momenta. hda5 beshe Free Space predi instalaciata.
hda6 e diskut koito se e zatril. predi suzdavaneto na disk-a tozi
partition beshe hda5 i sled suzdavane na swap partition-a se premesti na
hda6

hda1                    Primary   FAT16            [           ]    2146.80
hda2        Boot        Primary   Linux ext2                        4301.83
hda5                    Logical   Linux swap                        139.83
hda6                    Logical   FAT16            [           ]    2146.80
                        Logical   Free Space                        8.23
hda3                    Primary   Win95 FAT16 (LBA [           ]    4268.93

blagodarq predvaritelno,
    Ivan Dimitrov
System Administrator
  dobber@xxxxxxxxx