Re: lug-bg: Frame-Relay over LAN

  • Subject: Re: lug-bg: Frame-Relay over LAN
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Wed, 15 Aug 2001 17:05:42 +0300 (EEST)

Dobre de, shto otkrivate koleloto....
Ako si na linux, da markirash paketite po AS e... ajde ne nevuzmozhno, no
zverski slozhno. Az praqv taka - svalqm si ot www.nat.bg/look/AS/ spisuka
s bulgarskite mrezhi, imam edin chain peering v kojto im slagam mark
i toq mark minava prez drugi shaperi... tupo, burzo i elemntarno.
Dazhe raboti :) Ako ima zhelanie, shte si pratq i scriptchetata deto go
pravqt, ama te naistina sa elementarni.