Re[2]: lug-bg: HDD prob again :( - offtopic ama ne mozhah da se sdyrzha :)

  • Subject: Re[2]: lug-bg: HDD prob again :( - offtopic ama ne mozhah da se sdyrzha :)
  • From: moni@xxxxxxxx (Simeon Vlahov)
  • Date: Thu, 16 Aug 2001 01:31:19 +0300

Hello dnedev,

Tuesday, August 14, 2001, 10:40:22 AM, you wrote:

dnedev> Ami znachi ti e stara informaciata prijatelju... a i ne sym siguren dokolko
dnedev> poznavash predprijatieto. Ne mi e jasno zashto izpolzvash grupata za
dnedev> zajazhdane. Po-dobre davaj syvet... ako mozhesh razbira se:)))

dnedev> Pozdravi

dnedev> gggg ggg wrote:

> [...]

dnedev> ===========================================================================
dnedev> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
dnedev> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

Znachi zhorkata sys sigurnost poznava predpriatieto no samo poradi
produkciata mu na kojato toj izglezhda e zapalen fen :) Vinata, imam
predvid :)
A inache - vseki e bashka sysadmin, ako priemem, che zhenata e edna
(vse oshte) nerazgadana sistema. :))
p.s. Sorry za offtopic-a ama mnogo se razvodni (razvini) tazi tema ...

--
... You can never make something idiot proof because the idiots are so clever!