Re: lug-bg: kernel-2.4.8

  • Subject: Re: lug-bg: kernel-2.4.8
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev)
  • Date: Thu, 16 Aug 2001 12:15:07 +0300

malko izwyn temata e ... ama :)

kato stana wypros za 2.4.8 i az da se obadq :)

ys 2.4.7 imah problemi s nfs-a
i pisah za towa
taka de togawa nishto ne namerih iz neta ...
nemovah da si resha problema
i wyw freshmeat-a namerih ftpfs koeto mi swyrshi super
rabota :)
malko po bawnichko e ama bachka dobre
az sym go testwal i ne sym imal problemi s nego
taka de ... sega sym s 2.4.8 i problema s nfs-a go nqma
wypreki che servera kojto mi exportwa si ostana na
2.4.7
towa poravda edinstweno symnqniq w client-skata chast ...
spored mene

ta twa e w obshti linii ;)

On Thursday 16 August 2001 11:50, stoko@xxxxxxxxxxx wrote:
> Zdravejte!
> Kato otvorihme tema za kernel 2.4.8, neka da spodelja i moja skromen opit s
> nego. Vjarno,naj-nakraja sa opravili "myrzelivija" swap, ot koeto sym mnogo
> dovolen. Sravnitelno slabata mashinka (Cel 566,64MB RAM) trygna osezatelno
> po-byrzo,njama gi tezi "zadylbocheni" zamisljanija pri swapvane. Samo che
> se poluchi drugo problemche... Popadnaha mi njakakvi noname eternetki,kucha
> marka s chip na Myson MTD-8xx i se nalaga da gi polzvam. Ima poddryzhka za
> tjah, no pri kompilacija poluchavam "Parse error" syobshtenija i syotvetno
> [...]

- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -