  • Subject: lug-bg: DNS vapros
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Sat, 18 Aug 2001 15:07:14 +0300 (EEST)

 Zdraveite !

Imam edin problem, koito iskam da spodelia s vas kato se nadiavam da mi
pomognete da go razresha.

Imam Linux Slackware 7.1 s niakolko domaina.
Za vseki domain imam zone file.

Pyrviat mi domain e pazardjik.com

Imam virtualni hostove za vsichkite mi domaini za www i etc v Apache web
server.

Problema mi e slednia.

Imam daden broi Ip-ta koito moga da upravliavam kakto si iskam no samo s
domaina pazardjik.com.

T.e. moga da si napravia mano.pazardjik.com i avtomatichno pri dostavchika
mi, koito mi e secondary dns se transferira zonata i obratnia resolve si
stava. Demek kato napisha nslookup 212.116.152.XXX shte mi dade imeto
koeto az sym dal na IP-to

Probelema e v tova che s nikoi drug domain ne moga da go pravia.
T.e. raboti mi samo pravia resolve ili triabva da napisha imeto na IP
adresa za da mi pokaje chislata. No shtom napisha chislata mi kazva:

*** pazardjik.com can't find 212.116.152.XXX: Non-existent host/domain

Drugite domaini syshto se hostvah kat osecondary dns pri dostavchika mi.
I za tiah vajat syshtiote pravila kato pri pazardjik.com

Kyde moje da e problema ? Triabva li da pisha neshto v zonata na
pazardjik.com svyrzano s drug domain ili ne ? Zashto sled kat osym
napravil :
124                     IN      PTR     my.name.is.mano.com.
ne iska da mi go resolvne ?

Ako ne sym bil iasen s neshto molia kajete da obiasnia po-podrobno.

Celta mi e kato napisha 212.116.152.XXX da mi dava imeto ne samo s pyrvia
mi domain a i s drugite.

mano

==-rw-r--r--=============================
== Pazardjik.com  System Administrator ==
== GSM: +359 88 975753                 ==
== e-mail: mano@xxxxxxxxxxxxx          ==

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org