Re: lug-bg: Stiga!

  • Subject: Re: lug-bg: Stiga!
  • From: qsin@xxxxxxxxxxxx (Qsin)
  • Date: Mon, 20 Aug 2001 20:40:27 +0300

----- Original Message -----
From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, August 20, 2001 1:40 PM
Subject: lug-bg: Stiga!

> Tova tuk e LUG-BG - Grupa na potrebitelite na __LINUX__ v Bulgaria
> 1. Ako niakoi go interesuvat Windows virusi - NE MU E TUK MIASTOTO DA SE
PISHE ZA TOVA!
> 2. Ako niakoi nemozhe da si nastroi skapanoto NT - NE MU E TUK MIASTOTO DA
SE PISHE ZA TOVA!
> 3. Ako niakoi go spamvat neshtastni [l]useri - NE MU E TUK MIASTOTO DA SE
PISHE ZA TOVA!
> 4. Ako niakoi mu e baven free.techno-link.com - IZOBSHTO MU NE E TUK
MISTOTO DA SE PISHE TUK ZA TOVA!

Predpolagam che povecheto stari Linux potrebiteli shte sa suglasni,
no az sum edin ot tezi "diplomiranite" i "erudiranite" inzheneri:
"deto  edna  bezproblemna instalacia na Slackware 7.x ne mogat da napravqt".
Ne sum vinoven, che kogato zapochnah da polzvam computri, Linux ne
sushtestvuvashe. Che povecheto inzhenerni produkti po onova vreme gi imashe
samo za DOS (a po-kusno za Windows). Ako imaha versii za Unix, to stanciite
na koito tozi Unix vurveshe struvaha 15-20 puti po-skupo ot standartno PC.

Ne znam administratori na kakvi mrezhi ste, no mojta ima samo dve Linux
mashini:
Gateway/Mailserver i Fileserver. Ostanaloto sa Windows 98/NT/2000 mashini.
Na vsichki ni e jasno, kolko lesno se raboti na Linux, a moite Windows
porebiteli
i s W98 ne se spravjat, kakto trjabva (s malki izkljuchenija). Tova e i
logichno.
Te polzvat computrite, kato pisalki, chertozhni duski, burzi kalkulatori i
t.n.
Za tjah computera e sredstvo, a ne cel. Malko sa horata kato men, koito
chovurkat computera i ot drug interes.

Ot izvestno vreme mi se nalaga da se borja s Linux po zadulzhenie.
Ne smjatam che sum "neshtasten Windows user", no mi e dosta trudno
da se orientiram v ogromnite arhivi na Linux grupite. Obiknovenno
sled desetoto procheteno suobshtenie po thread-a veche sum izgubil
nishkata na smislenata informacija. Mozhe da e ot nepoznatata terminologija
ili ot EGN-to, no mnogo se zaradvah na tozi mail-list. Dosega samo ot
cheteneto
na pristignalite suobshtenija sum subral dosta informacija.

Sega sled kato izchetoh okolo 480 suobshtenija za poslednite 20 dena,
natrupali se dokato bjah v otpuska se okazva che tozi list e samo za
posveteni
v Linux-a, a takiva kato men da si trajat i da ne zadavat tupi vuprosi.

Kakvo stava togava s idejata za OK za kojato govorehte v nachaloto na
meseca?
Kude otiva razprostranenieto i populjariziraneto mu?

Ako po tozi nachin shte se opitvate da ubedite takiva kato men v budeshteto
na
Linux, kak li se opitvate s drugite deto i Windows im e problem?

Ili se nadjavate na reshenija otgore - parlament ili pravitelstvo?
Ubedeto purvo men i takiva kato men (ne che ne sum ubeden de:).
Posle shte vi e po-lesno s ostanalite

Regards

Yavor Atanasov

    • lug-bg: Stiga!