Re: lug-bg: DNS vapros

  • Subject: Re: lug-bg: DNS vapros
  • From: hristo@xxxxxxxxxxxxxxxx (Hristo Genkov)
  • Date: Mon, 20 Aug 2001 21:53:35 +0300

Ami ako se znae vyrhu kakva chast ot zonata sa mu delegirani prava (ne moje
da ne znae) v named.conf se okazva v reda za reverse zonata:
64-95.xxx.xxx.xxx.in-addr.arpa ( primerno za zona x.x.x.64/24 )
i si "poema" pravata vyrhu neq. Tova v master-a. Na slave-to, toest na ISP-to
situaciqta e syshtata, samo deto trqbva zonata da e delegirana (bez koeto
pazardjik.com nqma izobshto da se resolvne, znachi e napraveno). Ot tam
natatyk igraesh po absoljutno syshtiq nachin, samo che smenqsh mestata - ti
si "ISP"-to a ot ostanalite smuchesh reverse zonite... Pri men taka raboti,
edva li se karam s nqkoe RFC:)
Ako dadesh imenata na pod-domainite, koito ne mojesh da resolvnesh otvyn,
moje da metnem po edno oko.
Uspeh