Re: lug-bg: Stiga! -Paradox

  • Subject: Re: lug-bg: Stiga! -Paradox
  • From: kleo@xxxxxxxxxxx (Kliment Ognianov)
  • Date: Tue, 21 Aug 2001 12:53:30 +0300

George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>George Danchev wrote:

>Zdravei bate Klimente , ne iskam pak da te oprovergavam , no ... :)
>4eki  , 4eki malko , nesto nerazbiram tuka ... :)
>bih iskal da osporq tehni4eskata strana na vuprosa
>ne 4e sum protiv MS soft-a , no praktikata pokazwa drugo ...

>Zna4i kak razbrah nestata (ako gresha popravi me):

:) OK! Popravqm!

>Ot tvoite dumi razbiram 4e IIS , MS SQL Server on NT/w2k
>sa better than Apache , PostgreSQL , MySQL on UNIX .
>Ot druga strana 4eta , 4e vie (bulinfo) polzwate :
>http://www.bulinfo.net/bg/whost.html

Otnovo kazvam, ne moga da tvurdq, 4e SA ili NE SA. Govorq ot li4en opit
za tova, koeto sum vidql.
No opredeleno NE SA tolkova bozavi, 4e da se plyuqt ot stranata na
ka4estvata im. '6toto stava taka: MS otkradnali ne6to si, ska4at tuk
hora ne i vikat
"kradci, kradci", a "Windows e boza". Glupavo e. Ne me interesuva koq e
po-dobrata OS.
I 2te si imat predimstvata i nedostatucite. Interesuva me kak da pomogna
na vas, na nqkoi drug,
na sebe si...a 1/5 ot postingite sa gluposti otnosno ve4nata vrajda. 'se
edno da ubejdava6
plovdiv4anin, 4e e po-dolu ot sofiqnec, ne e li taka? Nqma da se re6i
vuprosa s prikazki.

>Izvoda kojto si napravih e ,4e ili ti ne si 4esten izri4ajki tezi slova
>greshnie po otnoshenie na MS Services , ili bulinfo kato kompaniq ne predlaga
>dostatu4no dobri uslugi na svoite klienti poneje se opira na Apache , OpenSSL
>, MySQL , PostgreSQL , FreeBSD .

Tova kolko sa dobri mogat da kajat potrebitelite. Ne moga da sudq prez
moite o4i ;)
I ne vijdam kakvo ob6to ima BulInfo s tova? Ako stava vupros za
sigurnost i performance: OK!
Svalqm 6apka na *nix. Zatova izpolzvame i FreeBSD tuk. Samo deto ne moga da
nakaram (a nedai Boje da sedna da ubejdavam) dizaineri, straniori i t.n.
da minat
na BSD, a i za men e po-lesno da im frasna edin NT ili 2K za file-ov
server i t.n.
Puk i po-lesno go administriram. Prosto ne stava. Trqbva si i 2te OS-4eta :)
A kolkoto do SQL Server-a: otvratitelno skup e, ama (infoto mi e ot
4ovek, koito
se zanimava otkakto go ima na bql svqt s nego i ot li4en opit) poddurja
ne6ta, koito ili gi
nqma v OpenSource project-ite, ili ne sa dostatu4no dobre napraveni. Ili
puk za natovarvaneto,
koeto izdurja...ne , 4e ne moje da se srine de, ama i Oracle ne mu
otstupva za tova ;)))

>Koe ot dvete e ... ?  :)

Cqlata dandaniq vdignah zaradi na4ina, po kojto se hvurlq kal v/u MS. Ne
sa cvete za mirisane...
i kakvo ot tova? Polzvat li soft-a im - polzvat go!  :) E, hu'bu de!
Daite da im pokajem malko po malko,
4e ima i drug i pravi seriozna konkurenciq na tozi ot MS....makar, 4e ne
vsi4ko hubavo za Win e na MS.
Zvu4i mi kato: "Qd me e na vulka, 4e qde zaici, a az imam pu6ka, ama
baruta mi e mokur da si grumna edin".
S tazi agresivnost donikude nqma da q dokarame...za sujalenie!

>P.S. kak taka tezi admini se oburkvat zna4i i instalirat Linux , *BSD ,
>vmesto MS software-ta ??? Ama ako slojat poslednoto nqma da mogat da spqt
>spokojno , nali ...

Otgovora e malko po-gore.

>P.S.S.  Ne 4e se zaqzhdam , prosto konstruktiven vupros :)

Razbiram te napulno. No bother! ;)

>P.S.S.S vij si FTP-to ... ftp.bulinfo.net

Sprqno e naro4no! Kolegata 6te kaje kato si doide ot more ;))))

Ta...tova e. ;)
Sorvam, ako sum vi zatril vremeto s gluposti, ama mai ne sa gluposti...

--
             Kliment Ognianov
             Junior System Administrator & Developer