lug-bg: Boot na Solaris8 ot hdd?

  • Subject: lug-bg: Boot na Solaris8 ot hdd?
  • From: oleg_shishmanov@xxxxxx (Oleg Shishmanov)
  • Date: Thu, 23 Aug 2001 14:45:42 +0300

Zdravejte Vsi4ki!
Ami vuprosa mi e sravnitelno prost, no malko predistorija...
Zna4i imam suvsem normalno boot cd, suvsem normalen kompjutur i ne
suvsem normalen cd-rom drive ;). Cdrom ustrojstvoto mi vurshi rabota, no
suvsem uporito neiska da raboti dobre sus Solaris8. Problema se sustoi v
tova, 4e sled boot ot cd-to i sled (pravilnoto) razpoznavane na harduera
ne moje da boot-ne kernela na Solaris. Iskam da kaja, 4e sum prezapisall
cd-to taka 4e problema ne e v podlojkata, sushto taka ne e i v moja
skromen kompjutur, poneje s drug cd-drive go njama. No, kakto i da e...
Napravih si s Linux imidj fajl na cd-to i slojih v lilo.conf slednite
priblizitelni opcii:

other=/mnt/arhivi2/solaris  # put kum imidj fajla
label=solaris                        # jasno e za kakvo e

Problema e 4e kogato se opitam da boot-na po tozi na4in izliza
suobshtenie na Solaris, 4e se opitvam da napravja direct boot. Da si
proverja nastrojkite v BIOS-a za boot ot cd-roma i da boot-na otnovo.
Interesnoto e, 4e kato razgledam 4ast ot imidja na cd-to v surov vid
(dare4em s mc) se vijda po4ti vednaga v na4aloto, nadpisa kojto se
pojavjava pri boot s LILO.
Njakoj da ima ideja po vuprosa kakvo ne haresva Solaris8 v moja cd-rom
drive (ACER 8x) (tuk iskam da kaja, 4e imah pod ruka dvuskorosten cd-rom
drive, s kojto njamashe nikakvi problemi, osven estestveno skorostta) i
kak da boot-na ot hdd?

4ao!