lug-bg: Re: KDE Wypros ?

  • Subject: lug-bg: Re: KDE Wypros ?
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Thu, 23 Aug 2001 11:31:16 -0700 (PDT)

Nqkoj moje li da mi kaje , ako znae zashto ne moga w
Star Office da pisha s kirilski bukwi , s koito inache
, ako pusna kirilizaciqta BGLinux stawa da pisha tam
... ,no samo s neq. W momenta w kojto si polzwam za
neshto drugo drugata kirilica koqto e po udobna
wizualno, pod Star Office spiram da moga da pisha na
kirilica pri edin i sysht font. BGLinux kazcha
podredba za klawiaturata na KDE kojto pri men pisheshe
na bylgarski samo po BDS, no sled malka redakciq sega
si pishe na QWERTY podredba. Kak stawa naprawata na
takawa podredba za klawiatura. ?

S Uwajenie, Ivan Filipov.