Re: lug-bg: KPPP KILL (P.S.)

  • Subject: Re: lug-bg: KPPP KILL (P.S.)
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 28 Aug 2001 11:12:19 +0300

On Tuesday 28 August 2001 03:44, you wrote:
> Dosta pogre6na informacia :0(

ami ne sum suglasen s teb , mislq 4e opisvash 4asten slu4aj , i to ne e to4no
taka ...

> Absolutno pogre6no! Zombie process se SUZDAVA kato se kill-ne
> negovia _parent_
> Kogato niakoi process startira child process, obiknoveno 4aka
> zavur6vaneto mu kato izpulniava wait() ili waitpid() system
> call. Ako parent umre predi child da e vurnal exit status-a si
> child ostava zombie.

v takuv slu4aj nqna da e zombie (nqma da e markiran kato <defunct>).
V krajna smetka ste byde osinoven ot init i ste si byde process kakto vsi4ki
ostanali i ste zaema sistemen resurs.

Pak povtarqm zombie e process kojto e terminiral i ima  _parent_ (dori i init
da e, vypreki 4e init ne se kill-va i t.n., za tova se proba s hangup )  ,
oba4e negoviq parent vse oste ne e pro4el syotvetnoto entry v sysent[ ] ,
t.e. zombito e kazalo exit() , i tova e "registrirano" v sysent[ ] tablicata
na procesite i parent zakusnqva da go "pro4ete" i "mahne" ot tam po nqkakva
pri4ina.

kernela ne biva  da se namesva , osven v edin 4asten slu4aj : ako
parent v tozi moment umre , i togava kernel ste registrira tozi child zombie
na init, za tuj se prasta i hangup to init ). Ne

Ina4e normalnoto e _istinskiq_parent_ i da priklu4i slu4aq

> V takuv slu4ai Linux dava zombie-to za "osinoviavane" na init
> process-a (PID=1)

> E tova e nai-gre6noto :0( Kak da kill parent na zombito, kato
> toi zatova e zombie, za6toto NIAMA parent.

parent vinagi ima , vizh gore

P.S. ne mi se spori po vyprosa... bezmisleno e