Re: lug-bg: KPPP

  • Subject: Re: lug-bg: KPPP
  • From: stoyanz@xxxxxxx (Stoyan Zlatev)
  • Date: Tue, 28 Aug 2001 16:40:16 +0300

<cut>
> zna4i razlikata mezhdu kde-2.1.1 i 2.1.2 e samo v edin paket - kdelibs maj
> beshe , taka 4e se update-ni (vij tam na kde.org). No i bez tozi po-skoro
> security update kppp-2.0.3 trqbwa da raboti . Taka, 4e razbiraj, 4e trqbva
> da raboti (vij dali si pravi/trie .pid , vizh kppp.log-a kude e )

hmm. ami .pid si pravi i ako az disconnectna go trie no ako dropi .pid-a
ostava.(i tova ako ne e byg :)) a otnosno kppp.log takova jivotno ne mojah da
otkriq

> s wvdial susto imah takuv problem i az, oba4e ne pomnq kak go reshih, beshe
> otdavna ...

ami ako ne ti predstavlqva problem bi li se setil :)
da ne e opciqta Stupid Mode ili Login Prompt  i Password Prompt v wvdial.conf
i ako sluchaino sa te kak se izpolzvat

> sloji v /etc/wvdial.conf
> Username = <your_username>
> Password = <your_password>
>
> i wvdial ste gi prasta ... vij man-a

tova go pravq uj gi prashta ama pishe che passa e greshen a tova ne e vqrno

> Vse pak edna 4esto sreshtana greshka koqto se pravi e, 4e skorostite v
> /etc/ppp/options  i  /etc/wvdial.conf ne sa ednakvi i taka se shashka pppd
> (normalno e ;)
> Za tova proveri za vseki slu4aj v /etc/wvdial.conf "Baud" kolko ti e i tazi
> stojnost da e ednakva na tazi v /etc/ppp/options

ami Baud v wvdial.conf e 38400 a v /etc/ppp/options ima samo edin red i toi e
"lock". tova normalno li e??

> za dialer-a na RH nqmam vpe4atleniq, no vse pak trqbwa da si imash i edin
> console dialer, stoto ne daj se bozhe nesto stane s X-sa kak ste
> dial-up-vash
>
> :)))

tuka si strashno prav imenno za tova gledam da opravq i wvdial :))

Best Regards
Stoyan Zlatev

  • Относно: