  • Subject: Re: lug-bg: Offtopic:
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 29 Aug 2001 00:25:06 +0300

On Tuesday 28 August 2001 23:27, you wrote:
> > > s kwa arhitektura e twa ?

> > intel 8086
>
> huh? verno? :)
>
> BTW: Bez maitap niakade imashe proekt za podkarvane na linux na 8086,
>      Alan Cox mu beshe maintainer

predpolagam imash predvid ELKS http://www.elks.ecs.soton.ac.uk/
kernel subset  na linux_kernel,  vurvi na 8086/8088 , ama tuj e samo qdro :)
Edno usilie okolo tozi embedded kernel  da se napravi distribuciq e
FlightLinux http://flightlinux.gsfc.nasa.gov/
ama maj oste ne sa gotovi za release, ina4e kazvat 4e e open i free .
Oba4e user-space prilozheniqta koito ste sa vklu4eni v tova distro suvsem
nqma da sa za hora , ste sa strogo specializirani :) , predpolagam mozhe da
se opita da se build-ne nesto "vunshno" ama glavoboliq ste ima vsqkakvi . Eto
kakvo info obmenihme predi vreme s edin ot developerite na FlightLinux
stoto men me intersuvashe tova distro , ama ve4e ne :)
----------------
Right now, the website is about all the info we have.
We are using the ELKS kernel as a basis, later the BlueCat kernel. Elks
is much smaller, and requires shorter download times. Basically, we have an
embedded 386 board, with no disk or display - serial console. These mods are
done at "make" time. The resultant operating system will be open source, but
certain aspects of the application code will be proprietary. We would like to
do a full distribution, but it might necessarily be for a single target.
We hope to put a copy of our code on a FTP site - there are some issues
that need to be worked. At the moment, we are buried in testing. keep in
touch :)
----------------

igurno ima i drugi takiva proekti za 8086... ama koj gi znae v kakuv stadij
na razrabotka sa, i kakvi celi presledvat ...
BTW v grupata mislq ima 4ovek (podvizavast se v University of Southampton)
kojto mozhe da e informiran otnosno ELKS, ta mozhe toj da obadi nesto ako
znae :)

A, ina4e offtopica e mnogo silen , biva si go ;^)

A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.