RE: lug-bg: BNB + MS

  • Subject: RE: lug-bg: BNB + MS
  • From: j_jov@xxxxxxxx (Jovko Jovkov)
  • Date: Wed, 29 Aug 2001 12:02:17 +0300

Za organizacia beshe stanala duma predi vreme, no kakto vizhdash ... Neznam
dali ako GOSPOD BOG slezne na zemqta ste pomogne, no ako gi nqma Bulgarite
sys sigurnost ste e po - dobre. Che trqbva da si tyrsim pravata trqbva, no
edna ptichka prolet ne pravi. Za da se iziska nesto ot dyrzhavata ste sa ni
neobhodimi yuristi. Tyi kato az lichno nqmam nito vreme, nito zhelanie da
stavam yurist, nito pari da naema takyv - edinstveniq nachin e da privlichem
simpatizanti. Nie si imame edin takyv - Orlin, no ako ne se lyzha toi otide
na edno po - toplo mqsto za nqkolko mesetsa (kvo da pra'ish - dyrzhava...).