Re: lug-bg: BNB + MS

  • Subject: Re: lug-bg: BNB + MS
  • From: milen@xxxxxxxx (Milen Petkov)
  • Date: Wed, 29 Aug 2001 16:05:13 +0300

----- Original Message -----
From: "Oleg Shishmanov" <oleg_shishmanov@xxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, August 29, 2001 03:07

> Interesno kakvi li sa bili tezi fajlove? Az sum njamul takiva problemi.

Fajlowe s razmer nad 15MB, sas skriptowe, linkowe i wrazki kam baza danni.

> Kakvo vi pre4i da si rabotite v sdw format i da ti se otvarjat burzo. Ne
> mi kazvaj za suvmestimost, poneje vseki moje da si instalira StarOffice,
> poneje e bezplaten.

Njama koj da se zaeme sas zadachata, zashtoto samo za edna godina sa generirani nad 2000 xls fajla s razmer nad 1.5 GB.
Rabotim s dosta golemi chuzhdi kompanii, koito rabotjat s produkti na MS i trudno biha instalirali neshto drugo, specialno zaradi nas.

>  A kogato trjabwashe da mi "listne" fajlowete po
> >

> Ami:
> 1. Izpolzval si losha OS - Boza.

Na server-a e Linux sas Samba, a klienta e Win98 i Win2K.

> 2. Fajlovete se sortirat - za tova ima durvovidna struktura na
> direktoriite

Towa e samo edna ot direktoriite.

> 3. Ami po vsjaka verojatnost si bil s Ofiice 97. Za da budesh korekten
> sravnjavaj produkti, koito sa ot edna i sushta ili blizka godina na suzdawane.

Pri nas ima Office 97 i Office 2K, rabotjat po-barzo ot Star Office 5.2 (Win)

> 4. Platete si njakolko stotin dolara na M$ i posle se 4udik, zashto ne
 ti stigat parite.
Powjarwaj mi i az ne iskam da se dawat, no ......

  • Относно: