Re: lug-bg: BNB + MS - Free Software Foundation - Bulgaria

  • Subject: Re: lug-bg: BNB + MS - Free Software Foundation - Bulgaria
  • From: qsin@xxxxxxxxxxxx (Yavor Atanasov)
  • Date: Wed, 29 Aug 2001 19:00:34 +0300

Iskah da kazha che za okolo 10 min Toshibata trugna i beshe gotova za
polzvane.
Tochno tova se iziskva ot tozi Linux paket za novozakupilite computera.
Sigurno ima entusiasti vuv firmite koito sglobjavat computri, koito biha se
zaeli
s instalacija na edin takuv paket na novite computri, no tuk iznikvat
njakolko vuprosa:

1. Shte im razreshat li shefovete? - tova vse pak trjabva da e bezplatno
pone zasega
2. Kolko firmi shte se navijat? - mnogo bokluci se prodavat, koito trugvat
na 98 no ne i na Linux
                                                imashe takiva primeris
modemi ako ne se luzha,a predpolagam i s
                                                njakoj drug hardware (DVD,
Sound, LAN, Video)
3. Shte se iziskva njakakva poddruzhka ot takiva kato nas (ili po-skoro
vas:))) - da rechem spisanieto Linux
                                        i njakakuv list kato tozi no v kojto
shte se povtarjat do poburkvane vuprosi koito
                                        njakoi ot vas ne haresaha a shte
trjabva da se otgovarja na tjah bez ostri otgovori
                                        ot tipa "mi potursi si SAM vuv FAQ-a
ili arhiva"

V tazi vruzka  - neshto ne vizhdam tova spisanie Linux po sergiite.
Koga izliza to?

Yavor Atanasov