Re: lug-bg: Schetowodstwo i sklad pod Linux?

  • Subject: Re: lug-bg: Schetowodstwo i sklad pod Linux?
  • From: atanasm@xxxxxxxxxxxxxx (Atanas Ivanov)
  • Date: Thu, 30 Aug 2001 12:28:59 +0100

Vasil Kolev wrote:

> E kojto e mazohist da pishe pod X .... :) (j/k)

Osven Kylix (dosta skap po sravnenie s Win versiata - inache i az haresvam RAD sredite na Borland vs. tia na M$) ima i Java.
Nisto ne prechi da se izpipa nesto, samo che na free nachala ne sam saglasen ...

> Vse si mislq, che edin backend, edno php4, edin apache , i nqkakuv si tam
> browser, i mozhe da se napishe schetovodna programa, deto da mozhe da se
> polzva ot kvito i da bilo mashini s kvito i da bilo browseri, i da nqma
> problem ... samo horata trqbva da pishat thread safe :)

Ima takav software - pitajte Danail Ninov ot Asarel gledam che se e vkliuchval ;-)))  danail%40main.asarel.com%0
Ama struva kila pari ot zelenite

> (az ako znaeh schetovodstvoto kvo e , i imah vremeto, sigurno i az shtqh
> da go napisha (samo da naucha php :) )

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: atanasm.vcf
</UL>