Re: lug-bg: Re: I az imam vina - Free Software Foundation - Bulgaria

  • Subject: Re: lug-bg: Re: I az imam vina - Free Software Foundation - Bulgaria
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Thu, 30 Aug 2001 15:08:06 +0300 (EEST)

Moeto lichno mnenie e , che tova e tochno detska igrachka. Debian naprimer
az go instaliram za 17 min (shtoto ima da se downloadva edno-drugo).
Smqtam, che Progeny mozhe da se installne za oshte po-malko, i da se
polzva suvsem spokojno, ponezhe e debian based, tam si ima vsichkite
kirilici i t.n. divotii. Vurpos na vreme e nqkoj da iztochi poslednite ISO
images, da si gi napishe i da installva s kef... pone spored mene tova e
nqkolko puti po-lesno ot windows, da ne govorim za razlichnite KickStart
variant na RedHat i t.n. , s koito se installva puk na ogromno kolichestvo
mashini paralelno bez nikakuv problem ..... Specialno v masovoto
instalirane linuxkite distribucii sa baq po-naprede ot windows-a.