Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX

  • Subject: Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX
  • From: peyo@xxxxxx (T72)
  • Date: Fri, 31 Aug 2001 14:06:14 +0300

manitu wrote:

> Systho bih se vkluchil s udovolstvie kym iniciativata,
> niamam konkretno predlojenie za koordinator, no
> predlagam niakoi koito shte ima nai-mnogo svobodno
> vreme ot vsichki i e ot sofia za da moje da se vijdame i na jivo
> za da obysjdame eventualni problemi i reshenia, ne che ne moje po neta
> no ima sluchai za po-dobra i po-praktichna orgranizacia da se syvetvame
> na jivo...

DA. aistina i moeto mnenie e takova. No vse pak ne zabraviay, che ne
vsichki sa ot Sofia.
A i komunikaciata po neta e zaduljitelna. Problema obach sus svobodnoto
vreme ostava. I az s udovolstvie bih se vkluchil kum niakoy moduli za
knigata.
Vse pak, choveka koyto shte bude koordinator, triabva da e dosta
"advanced" v tazi oblast.

A kolkoto do Mandrake (po vuprosa povdignat ot Vasko), i az imam
nabliudenia, che
hvashta okoto, daje edna moya priatelka skoro si installna Mandrake i
kaza, che Linux dosta i haresva:))). V kraya na kraishtata za
nachinaeshtia, purvoto vpechatlenie e dosta dobro.
Samo ne znam kak stoi vuprosa s CD-to. Dali ne triabva vse pak da se
uvedomi niakoy:))))

PS.
Vse pak si mislia, che na tozi etap , kakvoto i da se napravi shte e
po-dobro ot prevedenite veche izdania na tazi tema v BG.

Pozdravi : Peyo