Re: lug-bg: BNB+MS

  • Subject: Re: lug-bg: BNB+MS
  • From: vasko@xxxxxx (Vasko Tomanov)
  • Date: Fri, 31 Aug 2001 18:25:28 +0300

edintvenata mi preporaka e pismoto da bade ne tshak tolkova krajno a da
se nablegne na tova tshe
taka ne se dava shnas na bezplatnite distribucii i na firmite koito
jelaiat da utsastvat w takav targ s tiah..

miasli tshe moiata foirma i ITC vednaga shte utshastvame..

i sashto taka pismoto tribva da izglejda na LIT izprateno po poshtata -
preporasthano i podpisano ratshno ot pone 10 tshoveka  i ukazan internet
adres na koito mogat da se vidiat ostanalite na 1000 poddrajnici..