Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX

  • Subject: Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 1 Sep 2001 17:52:25 +0300

On Saturday 01 September 2001 16:37, you wrote:

> Moga da wi hostwam drug list za knigata, no mislq che drugite chlenowe na
> LUG systo ste iskat da obsyvdat sydyrvanieto i. Taka che ste e dobre da se
> publikuwa nesto konkretno-napr:
>
> Sydyrvanie na kniga....
> 1.Edi kakwo si
> 2.drugo takowa
> 3. .... i pr.
>
> Towa da se obsydi ot wsichki. A posle wyw drugiq list da se zapishat samo
> tezi, deto ste rabotqt po knigata.
>
> Neka u drugite da kakvat kakwo iskat

Kakto kaza i Nikola takuv spisuk (za prevodi) ima, kojto ima zhelanie da
metne edno oko i ako stava da se zapishe i tam.
Po vazhnoto e da ima nqkude (v naj-prost vid dori) site na proekta, za da se
vizhda vsi4ko kakvo se ka4va i greshkite da se otstranqvat othod. Mislq 4e
segashniq U4ebnik na grupata
(http://www.linux-bulgaria.org/public/guide.html) bi svurshil rabota. Nisto
4e igleshda izostaven , prosto trqbwa tova sudurzhanie deto go predlozhi
Valentin Valchev da se "naslozhi" vurhu segashnoto .
Kato za vsqka glava da ima prevoda4 (ili maintainer) ,  e ste ima i vakantni
mesta de , dokato se nameri prevoda4 za dadenata glava. V na4aloto na glavata
da ima email na prevoda4a , za otzivi , pyk  i kojto iska da mu pomaga da go
contact-va li4no i da se razbirat koj ko ste pravi. Avtorite na glavite na
segashniq U4ebnik ako imat zhelanie i vreme neka da revizirat/update-nat
glavite kojto sa pisali , ako ne mozhe bi drug ste proqviinteres da gi
maintain-va ili prenapishe na novo.
Spas , ti ste imash li vreme da "naslozhish" sudurzhnieto koeto predlozhi
Valentin vurhu segashnoto , prosto da se donapishat imenata na glavite i
podto4kite v tqh. I otna4alo ako mozhe zhelaestite prevoda4i za dadenite
glavi da kontakt-vat teb za da im prika4ish email-ite kym syotvetnite glavi,
i ot tam natatuk prevoda4a za dadenata glava si poema grizhata za neq (kojto
iska ste mu pomaga)... Kato materiali po temite ste si namirat samite
prevoda4i ( t.e. otgovornicite za dadena glava/glavi).

Ot druga strana ako ste se pridurzhame striktno kym prevoda na RUTE, pak da
se ka4i nqkude na web (zasto na pak pri Spas) , za da se vizhda koj kakvo
prevezhda i dokude e stignal. I pak po sustiq na4in personalno se tursi 4ovek
da maintain-va dadena glava ( s ili bez pomoshnici) .

Samo da se izqsni striktno li ste se pridurzhame kym prevoda na RUTE ili
sydurzhanieto ste se pishe ot syotvetnite avtori (prevoda4i) po strukturata
predlozhena ot Valentin (v tozi slu4aj mozhe da se polzwa i info ot samoq
RUTE).

Naj-vazhnoto e da se vizhda koj kakvo pravi i dokude e stignal ima li muzhda
ot pomost , korigirane i t.n.