RE: lug-bg: Kofti diskove

  • Subject: RE: lug-bg: Kofti diskove
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Mon, 3 Sep 2001 11:47:54 +0300

mnogo se draznq na vsqkakvi hora (izvinete me) idioti koito si mislqt
che znaqt mnogo.
kolko pyti do sega sa izlizali skapani instalacionni cd-ta sys razni
spisaniq i knigi?
Otgovora e MNOGO.

Uvajaemi izdateli.
Naemete si konsultanti. Ne razchitajte che momcheto koeto vi nastrojwa
windowsite na mashinite za predpechata shte znae kakwo e towa iso image
i ima li to pochwa u nas!

BR,
Boyan