Re: lug-bg: Sound ..... RPM

  • Subject: Re: lug-bg: Sound ..... RPM
  • From: qsin@xxxxxxxxxxxx (Yavor Atanasov)
  • Date: Tue, 4 Sep 2001 18:48:23 +0300

----- Original Message -----
From: "Stoyan Zlatev" <stoyanz@xxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, September 04, 2001 6:29 PM

> ti s kakyv linux beshe?

        Mandrake 8.0

> ako si confvash sounda s sndconfig shte inash golemi problemi. az imah
dosta
> glavoboliq s tavi programa. spored men ne struva - lichno mnenie.
> znachi vajnoto e da namerish koi ti e drivera za sounda i posle da go
> loadnesh s modprobe <drivername> za da se loadva sled reboot go slagash v
> nqkoi start-up script. a za tva koi ti e drivera moje da vidish v
> /usr/src/linux-2.x.x/Documentation/sound. a da i vij v kernela dali imash
> support za syotvetnata soundcarta i dali drivera e compile kato modul..

        [root@mandrake xc]# locate ymf
        /lib/modules/2.4.3-20mdk/alsa/snd-card-ymfpci.o.gz
        /lib/modules/2.4.3-20mdk/alsa/snd-ymfpci.o.gz
        /lib/modules/2.4.3-20mdk/kernel/drivers/sound/ymfpci.o.gz

> Stoyan Zlatev

Malko znam oshte. Dokolkoto razbrah driverite sa bez tova gz otzad.
No ostavam s vpechatlenieto che Mandrake-to gi polzva v toja im vid.

Trjabva oshte da razbera za tazi distribucija

Yavor Atanasov