Re: lug-bg: Ne moga da remapvam

  • Subject: Re: lug-bg: Ne moga da remapvam
  • From: vlk@xxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Sun, 09 Sep 2001 20:51:11 +0300

Otvori balgarskia prevod na "LINUX-rakovodstvo na sistemnia
administrator"
na str. 490 ... tam sa na dr. mnenie otnosno remapvaneto:)))

@artist.org   $1@xxxxxxxxxxxxxxx

Prosto cherpih info ot tam, a ne ot saita na sendmail!

 Iskam da ti blagodaria za napomnianeto i niakoi da podseti
izdatelite
na balgarskoto izdanie, vkl. na PDF-ite da opraviat tazi greshka...

  Pozdravi s balgodarnosti!
     VEsselin