Re: lug-bg: Stranna statia

  • Subject: Re: lug-bg: Stranna statia
  • From: gf@xxxxxx (Georgi Chorbadzhiyski)
  • Date: Sun, 16 Sep 2001 00:38:10 +0300

Ami na takiva statii eto tova e moiat otgovor.

-------------------
From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxx>
Subject: http://www.e-balkani.com/komentar.htm - Palni gluposti.
To: webmaster@xxxxxxxxxxxxx

Po povod: http://www.e-balkani.com/komentar.htm

Iavno gospodina koito e pisal tova, izobshto si niama poniatie
za kakvo govori, a tova samo po sebe si ne govori mnogo dobre za
bulgarskite "zhurnalisti", koito imat navika da se izkazvat za
shtialo i neshtialo NEPOTGOTVENI.

--
Georgi Chorbadzhiyski
System Administrator