Re: lug-bg: Problem when replacing Init

  • Subject: Re: lug-bg: Problem when replacing Init
  • From: whitefang@xxxxxx (Angel Valkov)
  • Date: Sun, 16 Sep 2001 20:46:00 +0300

On Saturday 15 September 2001 12:18, you wrote:
> Privet hora,
>
> Znachi opitwam se da pusna systema s Linux kernel koqto obache ne polzwa
> init - wmesto nego puska nqkakwo java prilozhenie...
> Ako pusna shell wmesto init - wsichko e ok - dori kogato shell-a mi e
> dinamichno kompiliran
> No Javite mi gyrmqt - SUN JDK grumna sys segmentation fault, a kaffe s
> LinkageError...
> W script-a si setwam PATH, LD_LIBRARY_PATH i CLASSPATH a predi towa
> mountwam /, /proc i /dev/pts i init-wam eth0...

Ne stana mnogo iasno kakvo to4no triabva da ozna4ava "systema s Linux kernel
koqto ne polzwa init"
1. user-space init-ta ti ne e SysV init-a
2. izriazal si izvikvaneto na  kernel-skiq init(). ot
/usr/src/linux/init/main.c

Predpolagam 4e stava vypros za 1).
Kakva ti e versiata na JDK.
Pri men raboti ( bootvam sys "init=/bin/bash" , set-vam si PATH , vsi4ki fs
sa mi montirani  "ro", LD_LIBRARY_PATH setvam , CLASSPATH )
Uveri se 4e pri Sun JKD( ako polzvash 1.3 ) dirname i uname ti sa v PATH,
java e symlink kym .java_wrapper - v koito se vikat dirname i uname za da
si opredeli pytia lym jre-to i za koia platforma VM-to da polzva.
No tozi SIGSEGV mi prili4a na izvikvane na funcia ot dl biblioteka koiato ne
e syshata koiato triabva da e. Naj veroiatno libstdc++.
Uveri se 4e niamash niakolko versii na libstdc++ na razli4ni mesta.
I 4e LD_LIBRARY_PATH shte ti dade syshtata biblioteka kakto , ako
run-vash "full-feature" sistema sys /etc/ld.so.cache.