Re: lug-bg: Video card Boca s CL5428

  • Subject: Re: lug-bg: Video card Boca s CL5428
  • From: atanasm@xxxxxxxxxxxxxx (Atanas Ivanov)
  • Date: Wed, 19 Sep 2001 08:21:13 +0100

?

Spas Pavlov wrote:

> ?

Videopametta e 1MB

> ?
> Stom e sys R.H.7.1 X-a e 4
>
> Naj-lesniq nachin za nastr na video wyw RH e prez setup (ot konzola i kato
> root).Ot tam otiwash na "X configuration". Ako kartata se poddyrva,

Da samo che az puskam Xconfigurator, koeto si e sashtoto ...

> ?
> nastrojkata e za 1 min. Opitaj se da vidish kolko e RAM-a kogato trygwa,
> zastoto ako nqmash dostatychno, nikoj ne move da ti pomogne
> ?

Vij tova moje i da e problema, zashtoto PC-to e s 32MB fizicheska RAM i 128MB
swap dial, mislia che e malko. No varvi s X86FreeSVGA X server
i mode 640*480*256cveta a monitora e dobar, iska mi se da pusna 800*600*32768 maj
tova e predela s taia platka.
No maj ste se zadovolia i s tova
Merci zasega!
Uspeh na vsichki