Re: lug-bg: XFree86 + AIW Pro + KFC CA6536DL

  • Subject: Re: lug-bg: XFree86 + AIW Pro + KFC CA6536DL
  • From: selibum@xxxxxxxxx (selibum)
  • Date: Wed, 19 Sep 2001 13:09:14 -0700

Na X server-ite predi versia 4 vav konfiguracionniya file XF86Config ima6e
wawedeni mnogo redowe, s opisani w tyah to4ni wertikalni i horizantalni
sinhronizirasti 4estoti. Kakwo ozna4awat tezi chestoti moze6 da pro4ete6 w
doluposo4enoto HOWTO. Kogato X-a tragne, toi si izbira parwiya ot tezi
redowe, koito otgowaryat na uslowiyata za iziskwanite ot nego razd.
sposobnost i broi na cwetowe , saobrazyawaiki se sas sposobnostite na
monitora. Obiknoweno se spira na parwiya podhodyast, w koito stoinostite sa
za niski 4estoti za wertikalno opresnyawane, t.e. 56-60 Hz. Za da go nakara6
da se spre na red , otgowaryast na twoite iziskwaniya (takaw sas sigurnost
ima po-dolu), moze6 da komentira6 waprosnite po-gorni redowe. Ne sam siguren
kak to4no stoyat nestata waw versii 4.* na X -a, sigurno po shoden na4in.
Moze i sas xvidtune da si nameri6 podhodyastiya rezim - pro4eti man oba4e. I
posle kato go namri6 da go ukaze6 direktno w XF86Config.

uspeh
p.s. nedei poso4wa 4estoti za monitora po-golemi, otkolkoto pi6e w
rakowodstwoto za izpolzwaneto mu - moze da go podpalish :(