  • Subject: Re: lug-bg: mashina s 4mb ram i 80 mb disk , 386sx....
  • From: long@xxxxxx (Alexander Popov)
  • Date: Fri, 21 Sep 2001 18:23:04 +0300

BTW: Wyw wryzka sys diskusiqta za replace na init

Za momenta naj malko iziskwashtoto reshenie s linux koeto sym realiziral e
imenno s replace na init
Za celta w kernel-a se hard-kod-wa /bin/bash (ili po malyk shell) wmesto
init i ako e optimalno configuriran pametta zaemana ot nego (kernel
code+data+reserved) se wsalq pod 1MB s kompiliran wytre networking / IDE
support / Plug and Pray / Ext2 etc...

Razbira se lipswa multi-user environment no na laptop-a za kakwo ti e?

Ostanaloto e wypros na softuer kojto ti trqbwa i maksimalno orqzwane na
glibc...