Re: lug-bg: Novi tupotii za Internet po BNR (Xr.Botev) s u4astieto na Veni Markovski

  • Subject: Re: lug-bg: Novi tupotii za Internet po BNR (Xr.Botev) s u4astieto na Veni Markovski
  • From: dobber@xxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Tue, 25 Sep 2001 13:17:09 +0300 (EEST)

znachi az ako napravq site www.government.com i sloja razni pornografii
ili puk razprostranqvam lujlivi novini i zabavni istorii, mogat da se
izsipqt vsichki taini slujbi na vsicki pravitelstva za da me obvinqt v
podronvane avtoriteta na durjavnata im organizacia. basi filmite:)
Internet trqbva da e OPEN!!!!!!! za vsichki! V Internet netrqbva da se
namesvat politici. v Internet netrqbva da ima cenzura. v Internet vseki
trqbva da e grajdanin na sveta. v Internet vsichki trqbva da sme svobodni.

prosto moite 0.02 stotinki...

pozdravi,
    Ivan Dimitrov
System Administrator