  • Subject: Re: lug-bg: X server
  • From: ivo@xxxxxxxxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Thu, 27 Sep 2001 11:11:14 +0300

???????
Mandrake ïî ïîäðàçáèðàíå å îòâîðåí çà äîñòúï ïî XDMCP, çà ðàçëèêà îò RedHat
êîéòî ïî default íå å.

27 09 2001 11:08 , Yavor Atanasov íàïèñàõòå:

--
Greetings,
---------------
Ivaylo Toshev
=================
SAIR Linux /GNU
Certified Professional
=================
Microsoft Certified Professional
=================
ivo@xxxxxxxxxxxxxx
ivo@xxxxxxxx
http://linux.itce.com
http://www.itce.com
ITCE Ltd. Ñîôèÿ
+359 2 957 17 83
+359 2 957 17 84
----------------
A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

  • Във връзка с:
  • Относно:

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.