Re: lug-bg: Re: linux->windows

  • Subject: Re: lug-bg: Re: linux->windows
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Sat, 29 Sep 2001 14:15:18 +0300

Vesselin Kolev wrote:

> Ping ot Death se oslania na star byg v TCP/IP protocola,. napisan
> ot MS, no ima fixatori (ili pone imashe) na
> saita na MS. Taka, che ne navsiakade stava, a i niama veche
> routeri deto da puskat takiva golemi icmp zaiavki... No za LAN
> mozhe. Osven tova ne varvi nomera pod win NT os SP3 nagore!

Mdaa. Samo deto tozi bug ne e specifichen za Microsoft. Problema beshe v
TCP/IP steka na BSD variantite. Da ne zabraviame che BSD (mai beshe 4
neshto si, Reno ili 4.3BSD-Lite - mozhe da barkam) e parvata OS, koiato
standartno idva
s TCP/IP.
Microsoft izpolzvaha BSD TCP/IP steka. Kakto mozhe da se predpolozhi -
de shto bug v BSD steka imashe, i MS go izstradvashe.
Linux sashto postrada ot Ping of death. Samo che patcha izleze sled 6
chasa. A vsichki klienti na nesvobodni OS chakaha s meseci. Goliamo
predimstvo na otvorenia kod.
(Ne znam fixovete za BSD kolko barzo izliazaha. Mai e v edin dosta gaden
period za BSD-tata - kogato gi zaplashvashe sad zaradi promiana na
sobstvenika na Unix i t.n. Dnes obache BSD-tata otdavna sa go opravili,
i pak imat mnogo dobar TCP/IP stek. Doniakade sazhaliavam che ot licenza
na BSD-tata otpadna klauzata za pismenite reklami - shteshe da mi e kef
kato puskam reklama na Microsoft na neia da pishe "kot' mozhahme
dignahme ot BSD") ;-)

Ako niakoi go interesuva poveche istoriata zashto i kak MS izpolzvat BSD
steka - imashe dosta dobro opisanie na kuro5hin.org
http://www.kuro5hin.org/story/2001/6/19/05641/7357 .
al_shopov

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: al_shopov.vcf
</UL>