Re: lug-bg: moje li s SSH ?

  • Subject: Re: lug-bg: moje li s SSH ?
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Fri, 5 Oct 2001 08:57:09 -0700

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
Blagodarq, no sym go chel tova. Vryzkata mezhdu ssh i kljuchovete e qsna.
Vednyzh shtom si napravish kljuchovete obache, te stavat prozrachni za teb pri
ustanovqvane na vryzkata, t.e. ne gi prashtash na ryka i avtomatiziraneto na
telnet sesiq po nishto ne se razlichava ot avtomatizirane na ssh sesiq.

Zatuj se chudeh kakvo obshto imat kljuchovete kym temata. Izlishno e obache da
se vliza v spor s hora, koito smqtat, che udivitelnite znaci mogat da zamenqt
argumentite.

Petko

--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/