Re: lug-bg: linux.bg

  • Subject: Re: lug-bg: linux.bg
  • From: vlk@xxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Thu, 11 Oct 2001 18:19:13 +0300

Ponezhe az dadoh tazi ideia povtorno predi sedmica i polovina
za LINUX.BG mislia, che moga da kazha neshto po vaprosa...

 Mozhe bi DigSys da imat nespravedliva cenova politka za domaina
BG... Ne znam, lichno az namiram obache pravilata za registracia
spravedlivi. Defakto inache firmata shte navleze v tolkova dela, che
niama da ima vreme za nishto drugo. Domainite za otdelnite strani sa
obekta na mnogo po-golemi restrikcii, ne pravete sravnenie s .com, .org
.net i t.n... Opitaite sa si registrirate proizvolen domain v zonite .uk,
.fr. de, .za i t.n.. da vidite, che shte ima sashtite uslovia. koito ne viarva
neka da proveri ima dostatachno onformacia po vaprosa po Internet!

Ako niama vazmozhnost da se regne linux.bg niama problemi... shte go
prezhiveem... pravilata sa ednakvi za vsichki.

Shto se kasae do shuma deto go vdigat razni liude po temata DigSys...
Moga samo da kazha, che edin ot tezi deto mnogo go vdigashe, sega
zagubva moiata organizacia za klient, zashtoto uslugata mu e nekachestvena
i zashtoto za da izliaza ot BG v chuzhbina preminavam prez ne znam si
kolko routera v BG... i ne moga dva computera da klasteriram! Imame
ot 2 godini linia kam DigSys i dori vednazh te ne se izdaniha... viarno,
malko po-skapichko, no paketite mi za chuzbina ne bluzhaiat kato pismo
v butilka po ne znam si kolko routera. I ponezhe na shefovete mi im se
vizhdashe skapo vtora moshtnost kam DigSys si platiha evtino na edni deto
mnogo reklama si praviat... i sega se psuvame tuk za prospusnati polzi...

I oshte neshto.... v korumpirana darzhava, ne e hubavo da se dava zonata
BG na darzh. institucia... ha posle se opitaite da gi sadite za deto sa
narushili pravilata v svoi interes!!! Ilia ia daite na VM da vidite kakvo se
kazva golemi rechi i nulevi dela...

Tova imam da kazha po vaprosa!