lug-bg: fondacia & upgrade na servera na maillista

  • Subject: lug-bg: fondacia & upgrade na servera na maillista
  • From: a68@xxxxxxx (Beezdi Beezdi)
  • Date: Mon, 22 Oct 2001 14:41:41 +0200 (MEST)

Hi,

:))) Doide vreme za izcepki pak ...

1. Upgrade na servera, kadeto se hostva lug-bg:
Spas napisa slednoto v pismoto si:
> Problemite, koito se opitwam da resha sa:
> 2.Ot kyde da namerq sredstwa za da naprawq upgrade na tehnikata?
> Spas Pavlov

Toi mi opisa mashinata - nuzdae se (na pyrvo vreme) ot RAM i ot HDD.
SPAMondaciata na Valentin Valchev :) moze da svyrshi pyrvoto polezno
delo: - da registrira edna bankova smetka i da publikuva nomera i v lista.
Vseki da pomogne s kakvoto moze, a Spas ste otchete izrazhodvaneto na
sredstvata na sledvastata sresta na lug-bg v Stara Zagora. Eto vi nesto
konstruktivno i nestruvasto mnogo pari, no zizneno vazno za maillista.
Fondacionerite da go priemat kato boino krystene :). Ako pak neuspeete
da se organizirate ste nameria nachin da pomogna na Spas - s kakvoto moga.
Ako se syberat povechko pari napravo da smeni mashinata s nova.
(Vse pak nisto ne izliza ot /dev/null , no lesno otiva tam)

2. Na Rosica Dimova niama da otgovoria, zastoto vyobste ne e razbrala,
za kakvo stava vypros v pismoto mi. Tia prosto, kato edna mila i nezna
zenska dusha e usetila, che ima naprezenie v teksta na pismoto , no
ne e razbrala ideite i mislite podbudili napisvaneto mu ... kakto i da e ...

3. Ne sam kazval lug-bg da se cepi na grupi. Kazah, koito iska da pravi
nesto nesvyrzano s linux kato operacionna sistema i sreda za rabota , da si
napravi druga lista. Nikoi ne e dlyzen da chete koi, kolko biri e izpil -
ima
si mesta za takiva hvalbi.

4. Oleg Shishmanov vyobste niama da komentiram - toi vyobste ne e v
chas. Komentira nesto, koeto daze ne e prochel.

5. Vseobsta bolest na mladezta sega - iskat da znaiat vsichko bez da chetat.
Ami ima si pravila tazi LUG-BG. Koito ne gi znaiat - oste Skelata navremeto
gi beshe napisal na staria web na grupata. Sto ne gi slozite na pyrvata
stranica
na novia web ??? Pyrvo se chete man, DOCS, HOWTO, probva se, mychi
se, chete se arhiva na grupata i togava , ako ste v bezizhodica se postva
e-mail v LUG-BG. Nikoi neiska po 100 pati da obiasniava "za kakvo sluzi
markucha na protivogaza" , a oste po-malko sa tezi, koito iskat da go
chetat.

Za vsichki, koito sa me razbrali v tova i predishnoto pismo - blagodaria.
Za ostanalite mi e bezrazlichno, taka kato te sa bezrazlichni kam men :))).
Ste si piem birata, s koito si iskame - dali sa dinozavri ili lameri tova
niama znachenie - mnogo iasno, che ste mi e po-sladko s priateli ...
Ne sam vinoven , che s tiah se zanimavame s kompiutri ot 1985 godina.

A ... i niamam nisto naprotiv "planinata da ide pri Mohamed" - vapros na
gledna tochka i vyobrazenie ...  :)))

Dimitar
(beezdi)

--