Re: lug-bg: nVIDIA drivers crash + mtrr

  • Subject: Re: lug-bg: nVIDIA drivers crash + mtrr
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Wed, 31 Oct 2001 13:37:09 +0100

Imam edna stranichna zabelejka.
 Pri normalna instalacia na
Mandrake i Red Hat Linux v direktoriata
/usr/X11R6/lib ima biblioteka libGL.so. ...
Kogato se instalirat draiverite na
NVIDIA, biblioteki sas sashtoto ime se
poiaviavat v /usr/lib/.  V zavisimost
ot opciata -L pri kompilirane, na edna
i sashta mashina moga da vurja programata
ili kam uskorenata ot NVIDIA biblioteka, ili
kam bibliotekata sas softuerno renderirane.

Vij dali imash SAMO libGL ot  NVIDIA -
naprimer s kpackage moje da vidish koi
failove ot koi paket sa ti doshli.

Tova ne obiasniava zashto ti zabiva