Re: lug-bg: OS za PA-RISC

  • Subject: Re: lug-bg: OS za PA-RISC
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Tue, 13 Nov 2001 21:06:28 +0900

On Tue, Nov 13, 2001 at 01:14:31PM +0200, Êèðèë Êèðîâ wrote:
|hehe da taka e, tova sa sushtite 2 mashini. Iavno che niama mnogo takiva v
|BG. Az sushto ot chisto liubopitstvo si zadavam vuprosa zashto e triabvalo
|tia mashini da stoiat i da "otlejavat" v produljenie na 2 godini. Taka i
|nemojaha da mi otgovoriat seriozno na tozi vupros. Iavno tova e copyright
|praktika na Bulgarskata akademia na naukite :)

Äà, îïðåäåëåíî..... :) Íÿêúäå ïðåäè îêîëî ãîäèíà è íåùî Èâàéëî Ìëàäåíîâ ñå
îïèòâàøå äà ìå íàâèâà äàëè íå ñúì áèë ìîãúë äà ãè "ñúæèâÿ", íî êàòî ðàçáðàõ çà
êàêâî ñòàâà äóìà ñå õâàíàõ çà ãëàâàòà è ïîäâèõ ïîçîðíî îïàøêà, ïúê è íÿìàõ
âðåìå çà òîâà.

|A otnosno debian-a - gledah suotvetnite site-ove. No tam nemojah da nameria
|ISO images. I broia na deb paketite v binary-hppa e dosta maluk v sravnenie s
|drugite arhitekturi i kato gledam lipsvat dosta vajni neshta. Mai she slagam
|palinux.

Ñïîðåä ìåí èìàø íÿêàêâà íàäåæäà ñåãà. Èìà images-1.44 çà 64 è 32 áèòà è ïî
òðàäèöèÿòà íà Debian òîâà áè òðÿáâàëî äà å äîñòàòú÷íî çà èíñòàëàöèÿ íà áàçîâàòà
ñèñòåìà.  Ñëåä òîâà ùå ñå áîðèø äà è ñëàãàø õóáîñòèéêè êúäå îò Debian, êúäå îò
source è ìîæå è äà íå óñïååø äà ãè ïîäêàðàø íàïúëíî (íàïðèìåð âèäåî àäàïòåðèòå), íî è ÷àñòè÷íî äà ãè ïîäêàðàø, ïàê ùå å óñïåõ è òðÿáâà íà ðúöå äà òå íîñÿò.

--JS