RE: lug-bg: Note:modules without a GPL compatible licence cannot use GPLONLY_symbols

  • Subject: RE: lug-bg: Note:modules without a GPL compatible licence cannot use GPLONLY_symbols
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Tue, 13 Nov 2001 16:57:34 +0200

Praw si za towa. Ne mi se beshe sluchwalo, ama shtom se sluchwa, ok.
Sorry ako sym zasegnal nechii chustwa.

W negowiq sluchaj sigurno i warningi ne dawa compilera. :)

Danchev mojesh li da pratish malko poweche logowe ot momenta w kojto se
probwash loadnesh modula. i da se razgledash za toq simwol za kojto ti
se oplakwa dali go ima exportnat ot loadnatite ti w momenta moduli i
kernel i ako da dali e exportnat s EXPORT_SYMBOL() ili s
EXPORT_SYMBOL_GPL(). Ako e s EXPORT_SYMBOL_GPL() shte e mnogo interesno
kak taka w ediniq kernel ne e zashtiten za upotreba ot ne-gpl syvmestimi
moduli a w drugiq ne e.

BR,
Boyan