Re: lug-bg: OT: gaden bounce , rejected mails ?

  • Subject: Re: lug-bg: OT: gaden bounce , rejected mails ?
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Fri, 16 Nov 2001 12:33:03 +0200

On Friday 16 November 2001 10:28, you wrote:
> btw Spas imam edin vypros:
> majordomo da ne bi da "rezhe" nqkoi mails v zavisimost ot tova dali
> sydyrzhat nesto si v nqkoq ot 4astite na pismoto (Subject, body , etc...)
> Pitam zastoto tri pyti se opitvah da postna tova pismo
> http://elemag.virtualave.net/files/mystery
> i vse ne dostiga do mail listata vkl. i na web archiva go nqma ...
> pratih go na edin web-based mail address i se polu4ava => problema ne e v
> moq TV :)
> symnqvam se 4e majordomo-to go reject-va ili ... ?
> ne 4e mi e za msg-to, prosto mi e interesno kyde mozhe da e pri4inata ?

Ima samo dwe ogranicheniq.
1.Majordomo othwyrlq samo pisma, koito sa po-golemi ot zadaden razmer (40K).
2.Othwyrlqt se pisma, koito idwat ot neregistriran adres.

W twoq sluchaj pismata sa othwyrleni po drugi prichini.
Problema mi e izwesten, no se proqwqwa rqdko i ne iskam za sega da go mucha,
che move da stane po-losho.

Po wyprosa  (na Dimitar (beezdi)) za moderatora ste otgoworq kakto winagi:
MODERATOR NQMA DA IMA dokato az administriram tozi list.

Po diskusiqta za "Best MTA" ste kava che tozi list systo raboti sys sendmail
i kato se imat wyw predwid uslowiqta pri koito raboti.....
Nisto protiw qmail-a. Ne sym rabotil sys nego.

Na wyprosa na Kliment Ognianov:
Ne sym rabotil sys Lyris.
Majordomo e malko truden za puskane i nastrojka, no rezultatite se wivdat wyw
tozi list (stigali sme blizo 900 pisma na mesec umnoveno po 250-300
choweka..... Towa ste reche po nad 7000 pisma na den!!!)
Wsichko towa raboti na mnogo slab hardware, bez UPS i ne e preinstalirano ot
3 godini.
Dosta e populqren i MailMan, no sys nego systo ne sym rabotil. Majordomo maj
pozagubi populqrnost w posledno wreme ta ne znam ....

Spas Pavlov