Re: lug-bg: Mandrake 8.1 - Bugs...

  • Subject: Re: lug-bg: Mandrake 8.1 - Bugs...
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Wed, 21 Nov 2001 11:36:37 +0200

Dai da tinapravia edin account za POP3 pri men za da vidish:)) che naistina
sam prav:)) iskash li?>

Ne znam, problema mozhe da se dylzhi na upgrade-a... Az ne sam upgradeval...
Slozhih go na chisto. I sga proverih v zapiskite si.. Samo vednazh sam imal
problemi s kompiliraneto i to sas sendmail, problema be. che iskash stariata
libdb..

   Vesselin