Re: lug-bg: AV software za mail server

  • Subject: Re: lug-bg: AV software za mail server
  • From: jmeratchev@xxxxxxxxx (Jordan Merachev)
  • Date: Fri, 23 Nov 2001 16:23:14 +0200

Az sashto sam na tazi valna cqlata sedmica. V momenta testvam Qmail 1.03 +
AMaViS 0.2.1 + H+BEDV AntiVir 6.0.   Instalira se bez problemi, po sastiq
nachin i raboti. Otnosno proizvoditelnosta ne moga nisto da kaja, no tozi
problem ne stoi pred men zasega, zastoto imam samo 150 usera koito ne
razmenqt poweche ot 1000 maila na den.

Nai-mnogo informacia moje da dade Theodor Milkov - toi ima publikacii v
listata amavis-user, taka che predpolagam e nai advanced ot nas.

Pozdravi,
Jordan Merachev