Re: lug-bg: dial-up mizerii ... ili neshto takowa

  • Subject: Re: lug-bg: dial-up mizerii ... ili neshto takowa
  • From: qsin@xxxxxxxxxxxx (Yavor Atanasov)
  • Date: Mon, 26 Nov 2001 09:28:14 +0200

Samo da predupredja. Bjaha mi dali vremenno Acorp 56K viunshen (Rockwell)
i rabotih s nego okolo 2 meseca. Sled tova go smenih s chisto nov i po njakakva
neobjasnima glupost slozhih driverite ot CD-to koeto vurveshe s nego (W2K).
I modema zamlukna totalno. Ta poukata e:

    Vizhte kakvo otgovarja modema na ATI6 i togava zarezhdajte nuzhnija driver.

Sega e Rockwell DPF External i raboti kato pushka.

Yavor Atanasov