Re: Re: lug-bg: MAC+IP

  • Subject: Re: Re: lug-bg: MAC+IP
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Thu, 29 Nov 2001 16:04:27 +0200

Zdravei,
Iskam da popitam tova oznachava li che ARP tablicata niama
da ima avtomatichen update.
Po skoro mehanizma na skripta ti niama li da byde da
chistish pyrvo IP - to i sled tova da go setvash...
Ako e taka oznachava li che na opredeleno vreme trebe da go
puskash tozi script(cronjob naprimer).
Ima li nachin na ARP-to da byde zabraneno avtomatichnoto
dobaviane na zapisi tam.

todorin

Èçáåðè çàâåäåíèå è íàïðàâè ðåçåðâàöèÿ òóê: http://app.netinfo.bg/zavedenia/

  • Във връзка с: