ZABRAVETE ZA MAC FILTRIRANE Re: Re: lug-bg: MAC+IP

  • Subject: ZABRAVETE ZA MAC FILTRIRANE Re: Re: lug-bg: MAC+IP
  • From: dobber@xxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Thu, 29 Nov 2001 17:00:17 +0200 (EET)

1) vednuj setnesh li s `arp -s MAC IP` tova ne e dinamichno ami si ostava
i ot tam natatuk prosto nqma nachin da vlezes s drug MAC adres. blokva
vsichko. obiknovenno tozi skript se slaga v rc. failovete pri bootvane da
si zaredi tablicata s  ip - mac adresi.

2) ako obichate zabravete za filtrirane po MAC adres. ot izvestno vreme
proizvoditelite na eth karti:) sa si dobavili vuzmojnost za promqna na MAC
adresi, az lichno sum vijdal mac adres 00:00:00:00:00:kolkoto:trqbva:nuli
i ne e problem da se smeni mac adres i ip-to. stava za sekundi:) nachina
koito mi podskazaxa togava i koito ne sum iztestval e s vpn, ako nqkoi ima
opit za takuv vid authentifikacia neka da pishe:)))

           Ivan Dimitrov
        System Administrator
          Bastun Networks