Re: lug-bg: MAC+IP

  • Subject: Re: lug-bg: MAC+IP
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Fri, 30 Nov 2001 01:00:11 +0200

On Thursday 29 November 2001 16:47, you wrote:
> az bih go napravil mnogo zverski.
>
> 1. Izgrazhdam si edna bazichka s danni, relacia  MAC <-> IP

A "gadniara" po niakakva slu4ainost znae MAC i IP na "dobroto drugar4e" ot
sysednata staia. Relaciata pak shte e viarna :)
 Ako e s *NIX nikvi griji da si gi smeni i dvete.
Ako e s Win :) . Ami izkazanoto mnenie , 4e pod Win ne moje da se smenia MAC
ne e viarno( dori i da ne razpolagash sys NIC koito dava vyzmojnost za smiana
na MAC-a.) No NDIS-a ne predostavia sredstva s koito da smenish adresa
dokladvan ot NIC miniport driver-a pri activirane na NIC-a. otvyn. No eto
edna primerna shema za deistvie s koiato bi se spravil vseki koito ima opit v
programiraneto na "C"- ne e neobhodim opit v pisaneto na NDIS NIC miniports :)

1. Otska4a do otsreshnia  magazin za comuterni komponenti i si kupuva
za $7-8 niakoia __ne__2k compatible ( naprimer rtl8029 ).
2. instalira si M$VC i NTDDK
3. namira v primernia driver ot NTDDK  "ne2000" funkciata NE2000QueryInfo() i
v  za OID_802_3_CURRENT_ADDRESS prepravia da se vryshta konstanten niz( MAC-a
na "dobroto drugar4e" ), vmesto pro4etenia ot eprom-a
4. build
5. install.
6. Voila

Viarvam, 4e v tozi list niama hora koito biha izpolzvali zlonamereno gornata
shema. :)

  • Във връзка с:
  • Относно: