Re: lug-bg: Root Password

  • Subject: Re: lug-bg: Root Password
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 2 Dec 2001 18:07:56 +0200

On Sunday 02 December 2001 17:20, you wrote:

> A ako ima parola na BIUOS-a?
eh to da beshe do parolata na bios-a :)
dokopa li se do disk-a, sled tova mozhe da da slozhi na i gruga machina i
t.n. da boot-ne s podobavashta OS koqto otbira ot dosta filesystems da
uprazhnq free style kung-fu vurhu bednite fs'es na tvojto hdd. Po natatuk
si4ko zavisi ot decrypvashtite toolz i cpu power. Naistina kakto kaza Petko
sreshtu fizi4eski dostyp naj-secure e ako cqlata fs e cryptnata po takuv
na4in 4e da e neobhodimo algorityma kojto ste  q dekodira rabotejki na
naj-dobriq hardware kym momenta da se spravq za hilqdoletiq, taka 4e da se
obesmislq kato na4inanie. Drugoto za koeto se sestam e da si imah custom disk
(nositel) s neizvetna nikomu harware specifikaciq taka 4e samo ti da mozhesh
da si napishesh  driver za tova ustrojstvo ili pyk custom fajlova sistema
(si4ko closed source estestveno;). Togava ste trqbva da boot-vat samo i
edinstveno tvojta OS koqto da kazhem ste gi za4esa s pass-ove vednaga sled
power on.

> Ima kutii koito nemogat toku taka da se otvoriat za 30 sec za da mozhesh da
> preodoleesh parolata na BIOS-a. Ima alarmi, zakliuchvania, chovek s avtomat
> do sediasht do tiah :-))))
stom e na zamqta zabravi, ste dignat box-a barabar s 4oveka+avtomata, posle q
ti vyrnali gilzite q ne :) .  Naj-secure e box-a da e airborned ( v vyzduha
na nqkolko hilqdi metra viso4ina ili na orbita nqkude, za da se hodi trudno
do nego ;).

--
Greets,
fr11zb1