Re: lug-bg: NVIDIA driver

  • Subject: Re: lug-bg: NVIDIA driver
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 2 Dec 2001 18:56:26 +0200

On Sunday 02 December 2001 17:47, you wrote:
> Znachi naprawih towa koeto mi kaza i se oprawi ... no po strannoto e
> slednoto KOgato sym w X -sa i resha da izlezna w konzola /i da spra X
> servera a i bez da go spiram/ sled nqkolko sekundi kartinata zamryzwa i
> ostawa edna i syshta ... komputyra ne e blokiral no na monitora nishto ne
> se smenq ...

Zna4i ve4e kernela+nvidia-kernel-modula sa beton (da se nadqvame ;) ,
a seti li se da prekompilirash i NVIDIA_GLX modula za XFree86 ?

> kogato restartiram komputyra wsichko e ok ...
> Kogato pusna X -sa kursora otnowo stawa cheteri pyti po golqm ot
> obiknowenno w konzolata i ne se oprawq dori i da mahna X servera ... i towa
> e mnogo stranno kakwa e prichinata drivera za grafichnata sreda da se byrka
> w konzolata ..

Tova ve4e e problem na samiq XFree86, mislq 4e ne si ubil/izlqzul uspeshno ot
XFree86 i vse oste si v grafi4en rezhim i za tova se polu4ava taka. Edin
zdrav kill na X-sa ili negoviq parent ste opravi nestata.

Neznam dali s prekompilaciqta na tozi modul za nego ste se opravi. Vypreki 4e
vidqh log v 4astta za glx i nvidia, izglezhda OK. I dvete sa version 1.0.2313.

 > Inache grafichnata sreda e po - dobre s tozi driver ... znachitelno ...
> obache ....
> Ako imate nqkakwi drugi idei ....
> Shte zakacha loga na X -sa ako nqkoi ima wreme i velanie

edinstvenoto neredno nesto koeto vizhdam e edin warning 4e XFree86 ne polzva
fonts ot toq dir:
(WW) `fonts.dir' not found (or not valid) in
"/usr/local/X11R6/lib/X11/fonts/cronyx/cp1251/".
        Entry deleted from font path.
        (Run 'mkfontdir' on "/usr/local/X11R6/lib/X11/fonts/cronyx/cp1251/").

tova ste go opravish, no to ne e svyrzano s problema na nvidia_glx modula za
XFree86. Ako se setq nesto drugo ste kazha.

> Blagodarq

molq, molq

--
Greets,