Re: lug-bg: NVIDIA driver

  • Subject: Re: lug-bg: NVIDIA driver
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 3 Dec 2001 10:52:01 +0200

On Sunday 02 December 2001 23:08, you wrote:
> Íà 02 12 2001 18:56, âèå íàïèñàõòå:
>
> Znachi ne znam kakwo imash predwid pod "prekompilirash i NVIDIA_GLX modula
> za XFree86"
taka de, samo za prekompilaciq mislq :)
Naistina v NVIDIA_GLX sa samo binary so-ta, za razlika ot NVIDIA_kernel. Pred
X-sa mogat da minat s binary only, no s kernela ne mozhe da im se razmine i
za tova davat sourceto na NVIDIA_kernel za local build.

Imah predvid da po4istish starite files (old and conflicting files) ot
starata instalaciq na NVIDIA_GLX ako si imal takava, vypreki 4e kato
napravish "make install" bi trqbvalo da premahne starite instalirani .so na
nvidia i da installne novite. Az nqmam pod ruka tvoqta versiq na driverite,
no ako poglednesh Makefila na NVIDIA_GLX ste vidish kakvo se trie , redovete:
rm -f . Ako trqbva gi premesti na nqkude tezi files, no ne gi unistozhavaj
(ako se nalozhi da si gi vyrnesh po mestata). Sled tova daj make install.

vizh i TNT_USERS_README i M64_USERS_README v NVIDIA_GLX ima nqkoj problemi
kojto mogat da se reshat ako se editne edit-ne red ot file os-registry.c ot
NVIDIA_kernel source-to (tova pone e za mojta versiq , pri tvoqta mozhe i da
e opraveno ve4e)

A naj-napred proveri dali imash v /etc/X11/XF86Config redovete
Load "dri"
Load "GLcore"

ako gi imash gi mahni.

po dafult XFree86 4.x polzva XF86Config-4 , ako go nqma togava tyrsi
XF86Config (ot log-a se vizhda 4e tvoq XFree86 polzva nego) tova da ne e
stariq ti config file ot 3.6.x kojto si editnal nabyrzo :)
Ako trqbva opitaj da generirash nov XF86Config-4  s XFree86 -configure i
posle da mu dobavish "nvidia" i "glx" i ako se nalaga da go donastrish fine s
"xvidtune"  (kato si zapazish stariq estestveno).

> wznachi w readme za GXL pishe make install i az taka naprawih :)
> Kakto i da e po - golemiq prolem e che kogato e pusnat X servera i izlezna
> w konzola kartinata umira a pyk wse pak ne e mnogo praktichno da spiram X
> -sa winagi kogato iskam da izlezna w konzola ... Za towa dali sa ubiti
> wsichki procesi na X servera ... mi bi trqbwalo zashtoto sys drivera koito
> e w qdroto za NVidia nqma problemi ... a kogato spra servera ne winagi
> zamryzwa kartinata na monitora ...
> Ne znam az ideq si nqmam kakyw e problema :((((
me too :)
naj-veroqtno nesto ne e confignato kato horata i X-sa se shashka.

--
Greets,
fr11zb1